İstanbul’da dün meydana gelen depremin ardından en çok konuşulan konulardan biri yine iletişim oldu. Sarsıntının hemen ardından birçok kişi telefonla yakınlarına ulaşmakta zorlandı, internet erişimi neredeyse durma noktasına geldi. Türkiye’nin önde gelen GSM operatörleri, milyonlarca abonesinden yüksek faturalarla gelir elde etmeye devam ederken, afet anlarında sınıfta kalmayı sürdürüyor.

Sosyal medyada binlerce kullanıcı, yaşanan kesintilere tepki gösterdi. Özellikle deprem gibi hayati anlarda iletişimin tamamen kopması, hem endişe yarattı hem de öfke topladı. Kullanıcılar, yıllardır her afette benzer durumların yaşandığını, buna rağmen hiçbir altyapı iyileştirmesinin yapılmadığını dile getirdi.

"Dünyanın en pahalı hatlarını satıp en küçük sıkıntıda çekmiyorsunuz" ifadesi sosyal medyada en çok paylaşılan ifadelerden biri olurken, henüz operatörlerden tatmin edici bir açıklama yapılmadı. Depremin iletişimi değil, ihmali ortaya çıkardığı yorumları dikkat çekti.

Kaynak: Haber Merkezi