28 Ekim 2025
weather
10°
41,9456 %0,26
48,9128 %0,46
5.421,33 % 1,10
Ara
Bizim Sivas Haber EKONOMİ Kaçırma! Trendyol Kasım Kampanyalarıyla Sınırları Aşacak Dev İndirimler Geliyor

Kaçırma! Trendyol Kasım Kampanyalarıyla Sınırları Aşacak Dev İndirimler Geliyor

E-ticaret devinden uyarı: Kasım kampanyaları Türkiye ile birlikte 15 ülkede eş zamanlı başlıyor! Türk üreticilerinin ürünleri dev indirimlerle dünya vitrinine çıkıyor, fırsatları yakalayın.

KAYNAK: İHA
Okunma Süresi: 3 dk

Trendyol Grubu CEO’su Erdem İnan, geleneksel İş Ortakları Zirvesi’nde şirketin küresel büyüme hedeflerini ve Kasım kampanyalarına dair çarpıcı detayları paylaştı. Platform, Türkiye ile eş zamanlı 15 ülkede yapacağı dev kampanyalarla Türk üreticilerinin ürünlerini dünya vitrinine taşıyacağını duyurdu.

Trendyol’un gelenekselleşen İş Ortakları Zirvesi, yüzlerce iş ortağının katılımıyla bu yıl 6’ncı kez gerçekleştirildi. Etkinliğe katılan Trendyol Grubu CEO’su Erdem İnan, şirketin 15 ülkede eş zamanlı düzenleyeceği büyük Kasım kampanyalarını, Türk üreticilerini küresel pazarda güçlendirecek e-ihracat hamlelerini ve yapay zeka destekli teknolojik yenilikleri ön plana çıkardı.

35 Ülkeye Ulaşan Dev Ekosistem

Konuşmasında, Trendyol’un iş ortaklarıyla birlikte oluşturduğu ekosistemin gücüne vurgu yapan Erdem İnan, "Yüz binlerce satıcının tek tıkla dünyanın birçok noktasına ulaşabildiği büyük bir ekosistemi birlikte inşa ediyoruz. Türkiye’de başlayan Trendyol hikayesi artık 40 milyondan fazla müşteriye, 250 binden fazla iş ortağına ve onlarca ülkeye uzanıyor" ifadelerini kullandı.

İnan, şirketin geldiği noktayı gururla dile getirerek, "Bugün yalnızca Türkiye’nin değil, Avrupa, Körfez ülkeleri ve Azerbaycan’ı kapsayan 35 ülkenin en büyük e-ticaret ekosistemiyiz" açıklamasında bulundu.

Kasım Kampanyaları Sınırları Aşıyor: 15 Ülkede Eş Zamanlı Satış

Trendyol, bu yılki Kasım kampanyalarını da Türkiye ile birlikte 15 ülkede eş zamanlı olarak hayata geçirecek. Erdem İnan, bu küresel hamlenin asıl amacını, "Kasım kampanya döneminde 15 ülkede eş zamanlı gerçekleştireceğimiz kampanyalarla Türk üreticilerinin ürünlerini dünya vitrinine taşıyacağız" sözleriyle özetledi.

Yapılan açıklamaya göre, e-ticaret platformu kampanya döneminde 20 milyonu yurt dışından olmak üzere toplam 130 milyon ürünü müşterilerle buluşturmayı hedefliyor. Şirket, ayrıca bu süreçte iş ortaklarına özel karşılama kampanyaları, pazarlama destekleri, erken ödeme avantajları ve kredi imkanları sunarak satıcı ekosistemini desteklemeye devam edecek.

Sürdürülebilir E-İhracat İçin Stratejik Hamleler

E-ihracatın şirketin stratejisindeki önemine dikkat çeken İnan, "Her sipariş bu topraklardaki markaların hikayesini, üreticilerin emeğini müşterilerimizle buluşturuyor. Amacımız, bu hikayeleri sınır ötesine taşıyarak Türkiye’nin e-ihracat başarısını dünyaya anlatmaktır" dedi.

Bu hedef doğrultusunda önemli bir adım atan Trendyol, kısa süre önce Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ile stratejik bir iş birliği anlaşması imzalayarak, ‘Made in Türkiye’ imzalı ürünlerin küresel pazardaki temsilini güçlendirmeyi hedefliyor.

E-ticaret platformu, son 3 yılda Türk satıcıların ürünlerini yurtdışı pazarlara ulaştırmak için büyük yatırımlar yaptı. Berlin, Bakü, Riyad ve Dubai’deki ofislerin yanı sıra, Romanya, Riyad ve Dubai’deki depolarıyla operasyonel gücünü artırdı. Ayrıca, İGA İstanbul Havalimanı’nda devreye alınacak yeni E-İhracat Lojistik Merkezi ile Türkiye’nin küresel ticaretteki rekabet gücünün daha da artırılması planlanıyor.

Yapay Zeka Satıcılar İçin Yeni Dönemi Başlatıyor

Erdem İnan, satıcılara sunulan teknolojik altyapı ve yapay zeka destekli çözümlere de değindi. Geliştirilen yerli yapay zeka modellerinin, ürün bilgilerini farklı dillere otomatik olarak çevirdiğini ve kampanyaları kültürel duyarlılıklara göre tasarladığını belirtti.

İnan, yeni yapay zeka ürünü olan "Ortak" hakkında ise şunları söyledi: "Ortak, satıcılarımızın verilerini analiz ederek önerilerde bulunuyor, hatta izinleri dahilinde otomatik aksiyonlar alabiliyor ve raporluyor. Böylece iş ortaklarımızın dijitalleşme süreçlerini hızlandırıyoruz."

Trendyol Grubu CEO'su, teknolojiyle Türkiye’nin dijital dönüşümüne öncülük etmeye devam edeceklerinin altını çizdi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *