Sivas Belediyesi, SCADA sistemi çalışmaları nedeniyle 24 Haziran Çarşamba günü bazı bölgelerde planlı su kesintisi uygulanacağını duyurdu.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, su israfını önlemek, kayıp ve kaçakları azaltmak ve vatandaşlara daha kaliteli içme suyu sunmak amacıyla yürütülen SCADA sistemi çalışmaları kapsamında 24 Haziran Çarşamba günü saat 09.00 ile 17.00 arasında zorunlu su kesintisi yapılacak.
Kesintiden Alibaba Mahallesi'nin bir kısmı ile Seyrantepe Mahallesi'nin bir kısmı etkilenecek.
Sivas Belediyesi, çalışma süresince vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için gerekli tedbirleri almalarını isteyerek, su ihtiyaçlarını önceden karşılamaları konusunda uyarıda bulundu.




