2025-2026 Okul Sporları Faaliyet Programı kapsamında Sivas’ta düzenlenen Futsal Yıldız Erkekler Türkiye Şampiyonası, Mecnun Otyakmaz Spor Salonu’nda oynanan final müsabakalarının ardından tamamlandı.
Türkiye’nin farklı illerinden gelen başarılı okul takımlarının mücadele ettiği şampiyona boyunca sporcular, centilmence ve büyük bir heyecan içerisinde karşılaşmalara çıktı. Turnuva süresince sergilenen yüksek performans ve fair-play anlayışı, izleyicilerden ve spor camiasından takdir topladı.

Şampiyonanın sona ermesiyle birlikte dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları düzenlenen törenle takdim edildi. Ödül törenine Spor Hizmetleri Müdürü Aytaç Keklik, Destek Hizmetleri Şube Müdürü Aydın Arslandoğan, Sicil, Lisans ve Kulüpler Şube Müdürü Emrah Yıldırım ile Tesis Amiri Mustafa Kılıçarslan katıldı.

Yetkililer, organizasyona katılan tüm sporcuları ve antrenörleri tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Şampiyona, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.





