2025-2026 sezonu spor faaliyetleri programı kapsamında düzenlenen U17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası'nda erkekler serbest stil müsabakaları başladı. Güreşin önemli merkezlerinden biri olan Sivas, genç sporcuların kıyasıya mücadelesine ev sahipliği yapıyor.
Sivas'taki 4 Eylül Taha Akgül Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyonda Türkiye'nin dört bir yanından gelen genç güreşçiler, minderde dereceye girebilmek ve milli takım yolunda avantaj elde edebilmek için ter döküyor.

18-25 Haziran tarihleri arasında düzenlenen şampiyonanın kadınlar kategorisindeki müsabakalarının ardından başlayan erkekler serbest stil karşılaşmaları, izleyenlere büyük heyecan yaşatıyor. Nefes kesen mücadelelerde sporcular, teknik becerileri ve mücadeleci performanslarıyla dikkat çekiyor.
Tribünlerde güreşseverlerin yoğun ilgi gösterdiği organizasyonda, geleceğin milli sporcuları olarak görülen genç yetenekler minderde tüm hünerlerini sergiliyor. Şampiyonada başarılı olan sporcular, hem Türkiye derecesi elde edecek hem de milli takım seçmeleri açısından önemli bir avantaj yakalayacak.

24-25 Haziran tarihlerinde yapılacak grekoromen stil müsabakalarıyla devam edecek organizasyon, Türk güreşinin geleceğine yön verecek genç sporcuları bir araya getirmeyi sürdürüyor.





