Sivas Belediyesi, etkili yağışların ardından hızla uzayan otlar için kent genelinde çalışma başlattı. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, parklar, yeşil alanlar ve refüjlerde ot biçme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Sivas TSO'ya Mustafa Eken adaylığını açıklayacak
Sivas TSO'ya Mustafa Eken adaylığını açıklayacak
İçeriği Görüntüle

Belediyeden yapılan açıklamada, çevre düzenleme ve peyzaj çalışmalarının yaz sezonu öncesinde yoğunlaştırıldığı belirtilerek, vatandaşların daha temiz, düzenli ve estetik alanlarda vakit geçirebilmesi için çalışmaların devam ettiği ifade edildi.

Ekiplerin yürüttüğü bakım faaliyetleri kapsamında yeşil alanlar yaza hazırlanırken, kent genelindeki parkların da daha bakımlı bir görünüme kavuşması hedefleniyor.

Kaynak: Haber Merkezi