Sivasspor'da kongrenin yapılacağı tarih açıklandı ama belirlenen tarihin geç olduğunu söylemek gerekir.

Camia da kongrenin yapılacağı mutlulukla karşılansa da zamanı kafalarda soru işareti olmasına neden oldu.

Temmuz ayının 8’inde ilk oturum, çoğunluk sağlanmazsa 15’inde ikinci oturum çoğunluğa bakılmaksızın yapılacak.

Burada en büyük görev yine üyelere düşüyor desem de onlarında pek umurunda değil.

Kimse çıkıp, en azından dilek ve temennisini söylemiyor.

El kaldır, el indir!

İnanın bazen, üyelerin birçoğunun “ibra yada tüzüğün” ne olduğunu bile bilmediklerini düşünüyorum.

Hadi diyelim ofsayttı bilmiyorlar!

Sivasspor’un geleceğini oyladıkları “ibra ve tüzük değişikliğini” bilmeleri gerekiyor.

Belki de ben yanılıyorumdur, hepsi de konuya hakim üyelerdir.

Kongre de çatır çatır konuşur, yönetime gelecekleri sorularıyla ve istekleriyle terletirler.

Kim bilir?

Sivasspor, şuan bazı çevrelerin dediği gibi sahipsiz değil.

Başkan adayı çıkmaması ve kulübün divana kalması, sahipsizlik anlamına gelmez.

Ancak, Sivasspor’un divana kalma sürecinin uzaması hem sportif hem de ekonomik açıdan ciddi riskler ortaya çıkar.

Sivasspor, kongre kararının alınmasından sonra, kayyuma kalmaz.

Tehlike çanları çalmaz!

Bunu zaten, daha önceki yazılarımda da sürekli ifade ettim.

İlk günden beri söylediğim gibi lafımın arkasındayım, “Sivasspor kayyuma kalmaz, bunu yıllardır kulübü yönetenler istemez”…

Geçmişte kulübün yönetiminde söz sahibi olanlar, kalan borçları sahiplenmezler ama “Sivasspor’un kayyuma kalmasına gönüllerinin razı olmadığını” ifade etmekten de geri kalmazlar.

Burak Özçoban, başkanlığa talip olduğunu açıkladı.

Zaten Başkan oydu ve kongre kararı alanda o olmuştu…

Sivasspor’u ve camiayı bu kadar “dile” düşürmeye ne gerek vardı?

Ülke gündeminde ve sosyal medya mecrasında “rakiplerimizin taraftarlarının” alaycı paylaşımlar yapmasına neden olmak acı verici değil mi?

Sivasspor’un ismi ve prestijine yakıştı mı?

Göz bebeğimiz Sivasspor, bunu hiç hak etmedi.

Bugünlerde yaşananlar için bir kişiyi suçlu yada kahraman ilam etmek doğru değil.

Sorumluluğu sadece bir kişinin üzerine yıkmak kolaycılık olur.

Başkan Burak Özçoban olmuş, başka bir isim olmuş önemli değil.

Sivasspor'u yönetenlerin “kongrede” bugün gelinen noktayı da açıklama zorunlulukları vardır.

Taraftarın gözünde kahraman olmak istiyorsanız, “bu kulüp bu hale nasıl geldi?” sorusunun cevabını verin.

Sivasspor'un kaybedecek vakti yok.

Çünkü geçen her gün sadece takvimin yapraklarını değil, kulübün geleceğini de eksiltiyor.

Kalın sağlıcakla…