Artık, sözün bittiği yerdeyiz. Dünya ve Ülkemizin her köşesinden futbolcular deprem zedelere yardım etmek için birbiri ile yarışmaya başladı. Yeşil sahalarda bir birlerine rakip olan sporcular, şimdi deprem nedeniyle sıkıntı yaşayan vatandaşlarımıza yardım için kıyasıya yarışmaya başladılar. Yani, sporun renkleri ortadan kayboldu. Son bir haftadır, spor camiasının rengi artık tek renk oldu. Evet o rengin adı “deprem”. Deprem bölgesine yapılan yardımlar “yıldızlar savaşı”na döndü. Öyle ki; Futbol camiasının dünyaca yıldızları Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Mbappe ve Harry Kane bunlardan bazıları. Türk futbol camiasından yıldızlarda duyarsız kalmadılar, deprem zedelere yardım yapmak konusunda. Burada isimlerini tek tek yazma ya gerek yok. Hepsi koca yürekli sporcular. Ülkemizin dört bir yanından depremzedelere ulaştırılmak üzere yardım malzemeleri toplanıyor. Şehirlerimizde ki stadyumlar ve spor salonları deprem yardım merkezi haline getirildi. Tabi ki, Türk Futbolunun lokomotifleri "Üç Büyükler" depremzedeler için yardım toplama başladı. Bu takımlarımızın öncülüğünde tüm futbol camiası ve Anadolu takımlarımızda ellerini taşın altına koymaya başladılar. DG Sivasspor camiası’da bunlardan bir tanesi. Tüm Sivas şehri ve “yiğidolar” olarak Taha Akgül Spor Salonu’nda deprem zedelere ulaştırılmak üzere yardımlar toplanmaya başladı. Tüm ülke ve Sivas şehri çalışmalarına ara vermeden devam ediyor.  Bu yardım çalışmalarında kulüp personeli, yöneticiler, sporcular ve gönüllüler tam mesai yapıyor. Toplanma merkezlerine getirilen malzemeler gönüllüler tarafından tek tek ayrıştırılıyor.  Battaniye, çocuk giyim, kadın giyim, erkek giyim, hijyen ürünleri, gıda malzemeleri ayrı ayrı paketlenerek araçlara ve tırlara yükleniyor. Bu çalışmalarda kulüp ve renk ayrımı yok. Tüm spor camiası tek vücut ve tek yürek olmuş durumda. Birlik ve beraberliğimizle yeniden ülke olarak ayağa kalkacağız. Bundan hiç şüphem yok…