İlk olarak komşu olan ve Anadolu takımları rekabetinde dinamo olan Sivasspor ve Kayserispor arasında depremzedeler için karşılaşma yapılacak. Kayserispor'la depremzedeler için bir yardım karşılaşmasına çıkacaklarını duyuran Çalımbay, "Kayserispor'dan yardım kampanyası için bir maç talebi oldu. Biz de bu talebi kabul ettik. Kayserispor ile depremzede kardeşlerimiz için yardım maçı yapacağız" ifadelerini kullanarak bu konuya Sivas’ın hassasiyetini dile getirdi. Ve adından önceki gün akşam enfes bir olay yaşandı. Bu afet, futbol ailesini de tam anlamıyla kenetledi. Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu , Basel mücadelesini birlikte izlemek için Süper Lig'deki diğer kulüp başkanlarını stada davet etmişti. Demir Grup Sivasspor’un Başkanı Mecnun Otyakmaz’ın da aralarında bulunduğu 12 kulüp başkanı, Medical Park Stadı'nda yerini aldı. TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi de onlara eşlik etti. Başkanlar, karşılaşma öncesi birlik mesajları verdi. İşte ülkemiz gerçeği bu, birlik ve beraberlik… Deprem ile birlikte ezeli rekabetin tüm çirkinlikleri bir anda yok oldu, yerini güzellikler aldı. 12 futbol kulübü başkanı Trabzonspor’a destek olmak için bir araya geldi ve Trabzonspor’a destek oldular. Esasında ülkemize destek oldular… Esasında birbirlerine destek oldular… Esasında deprem felaketini yaşayan tüm depremzedelere destek oldular… Esasında tek yumruk oldular… Esasında tek bayrak oldular… Esasında olmaları gerekeni şimdi oldular… Ve artık bu dostluk hep baki olacak… Kötü günler güzel günlere gebe…